MIT-ALEX d.o.o. u saradnji sa svojim dobavljačima, ovlaštenim distributerima, servisima i uvoznicima, se obavezuje da će na Vaš zahtjev, izražen u garantnom roku, otkloniti u svojim, odnosno ugovorenim servisnim odjeljenjima, kvarove i tehničke nedostatke proizvoda, koji su eventualno nastali prilikom normalne upotrebe, a u vremenu za koje se daje garancija. Garantni uslovi i upute su navedeni na Garantnom listu, za svaki uređaj posebno.
Prilikom reklamacije proizvoda koji je u garanciji obavezno nam dostavite i kopiju računa za kupljeni proizvod.
Ukoliko kvar ili nedostaci na uređaju ne budu otklonjeni u roku od 45 dana od dana prijema uređaja dostavljenog u servis od strane korisnika garancije, na izvršenje usluge iz garantnih uslova, MIT-ALEX d.o.o. se obavezuje da će neispravni dio uređaja zamijeniti istim takvim ili onim sličnih karakteristika. Garantni rok ne teče dok se uređaj nalazi na servisiranju.
MIT-ALEX d.o.o. će izvršiti zamjenu nefunkcionalnog uređaja novim uređajem u slučaju da se otkriju/nastanu nefunkcionalnosti uređaja u roku od 7 (sedam) dana od dana preuzimanja (datum računa), pod uslovom da kvar/nefunkcionalnost nije prouzrokovan neadekvatnom upotrebom i rukovanjem od strane korisnika.
Garanciji ne podliježu oštećenja nastala prilikom transporta nakon isporuke, oštećenja zbog nepravilne montaže ili održavanja, korištenja neodgovarajućeg potrošnog materijala (prema propisima), mehanička oštećenja nastala krivicom korisnika, oštećenja zbog varijacija napona električne mreže, udara groma i pratećih pojava. Garanciji ne podliježu dijelovi koji se troše: glave i riboni matričnih štampača, valjci i toneri laserskih štampača i fotokopir aparata, kertridži i glave ink-jet štampača i plotera, i slično. Također, garanciji ne podliježe ni instalirani sistemski i aplikativni software koji se isporučuje na računaru.
U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te vas molimo da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili Vam treba bilo kakvo pojašnjenje, molimo da nas kontaktirate na telefon 035/265-040 ili na e-mail: servis@mitalex.ba ili prodaja@mitalex.ba.
Svoje reklamcije odnosno zahtjeve za informacije o reklamiranom proizvodu možete uputiti telefonom svakim radnim danom od 8:00 do 16:00. Vikendom i praznicima korisnička podška nije dostupna.